Laatste maand voor vertrek! - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Selma Hoitink - WaarBenJij.nu Laatste maand voor vertrek! - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Selma Hoitink - WaarBenJij.nu

Laatste maand voor vertrek!

Blijf op de hoogte en volg Selma

21 December 2014 | Nederland, Drachten

De laatste maand voor mijn vertrek naar Bali is aangebroken. Afgelopen vrijdag mijn laatste ronde vaccinaties gehaald en de week daarvoor mijn visum opgehaald. De nodige documenten heb ik inmiddels bijna allemaal in mijn bezit en de checklist begint al aardig in te korten. Ik begin het nu toch wel erg spannend te vinden! Zal mijn familie en vrienden/vriendinnen toch wel erg gaan missen. Het stresslevel is aardig omhooggeschoten afgelopen week, er moet nog zoveel gebeuren.. tentamens leren voor school, schoolprojecten afmaken, stage alvast regelen en natuurlijk de laatste dingen kopen en regelen voor mijn vertrek.
Inmiddels heb ik ook al een lijst gemaakt van dingen die ik mee wil, hoe ik dat ooit in mijn bagage ga houden is mij een raadsel haha...
Ook mijn laatste weken in Leeuwarden zitten er aan te komen, gisteren de verhuizing ingepland. Voelt toch wel erg raar, als alles goed gaat, kom ik daar niet meer terug (buiten bezoekjes aan school en de diploma uitreiking om). Gisteren heb ik al een klein deel van mijn spullen naar Drachten verhuist, toch al een behoorlijke zooi haha, dat wordt een vrachtwagen huren! Ik wil nog zoveel voor mijn vertrek, alleen allemaal wel erg lastig inplannen..

Natuurlijk heb ik er ook erg veel zin in, buiten alle spanningen en stress om. Het gaat ongetwijfeld een super ervaring worden, nieuwe culturen, nieuwe landen.. Ik wil zoveel mogelijk gaan ontdekken en ook zoveel mogelijk reizen. Soms vergeet ik dat ik daar eigenlijk heen ga voor studie haha.

Nu eerst maar lekker kerstvakantie vieren in Drachten, gezellige dingen doen met vrienden/vriendinnen en familie. En daarnaast aan school werken. Nog even genieten van mijn periode hier in het koude kikkerlandje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Selma

Love to travel! Studente International Hospitality Management aan Stenden University. 29 Januari 2015 vlieg ik naar Denpasar, Bali om daar de minor Event Management 1 te gaan volgen. In april 2015 vlieg ik naar Bangkok, Thailand om daar verder te gaan met de minor Event Management 2. Met deze blog probeer ik familie en vrienden op de hoogte te houden van mijn leventje aan de andere kant van de wereld! Enjoy!

Actief sinds 21 Dec. 2014
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 2387

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 30 Juli 2015

Grand Tour Bali en Bangkok

Landen bezocht: