Nog minder dan een week! - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Selma Hoitink - WaarBenJij.nu Nog minder dan een week! - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Selma Hoitink - WaarBenJij.nu

Nog minder dan een week!

Blijf op de hoogte en volg Selma

23 Januari 2015 | Nederland, Drachten

Na een paar drukke weken kan ik de schoolstress eindelijk van me af laten vallen. De nodige verslagen zijn ingeleverd, presentatie gehad en gehaald, tentamen voorbij en vandaag mijn hertentamen gehad en gehaald. Vorige week donderdag ben ik nog voor de laatste keer op stap geweest in Leeuwarden, wat ondanks de minder leuke afloop toch heel geslaagd en gezellig was. Ik zal die avondjes echt gaan missen!
Afgelopen week was behoorlijk hectisch met hard studeren voor mijn laatste tentamen voor mijn vertrek. Even een weekje behoorlijk doorbijten, alhoewel ik ook gezellige en leuke "laatste" avondjes heb gehad. Waaronder de laatste nacht in mijn kamertje in Leeuwarden afgelopen nacht... Dit weekend ga ik verhuizen en vandaag hebben mama en ik daar al een begin in gemaakt. Dit voelt toch wel raar, ik heb zoveel meegemaakt op die paar vierkante meter. Het voelde echt als thuis, ook al heb ik er nog geen 2 jaar gewoond. Er zullen vast nog wel wat tranen gaan rollen als ik morgen of zondag voor de laatste keer de deur achter me dicht trek en het hoofdstuk Leeuwarden afsluit. Gelukkig komt er een super leuke periode aan waar ik echt heel erg veel zin in heb! Ik begin het nu ook eindelijk een beetje te beseffen, alle benodigde spullen zijn gekocht en de koffers staan klaar..En het envelopje van Felicia wat ik als eerste open mag maken wanneer ik vertrek, zit al in mijn handbagage! Gelukkig heb ik veel mensen om me heen die me helpen met alles en heel erg aan me denken. Gisteravond toen ik in Leeuwarden kwam lag er ook weer een super lief kaartje van mijn zus Klaske klaar, echt heel lief!
Ik zal Leeuwarden sowieso gaan missen, inclusief de mensen die ik daar ontmoet heb waar ik zeker contact mee wil houden. Zij hebben mijn studententijd in Leeuwarden echt onvergetelijk gemaakt!
Vanavond is het tijd om even lekker te ontspannen. Dit weekend verhuizen en volgende week inpakken en afscheid nemen van de lieve mensen om mij heen. En dan is het eindelijk tijd om koers te zetten naar Schiphol en aan mijn reis te beginnen naar de andere kant van de wereld! Ik kan niet wachten om nieuwe culturen, landen, natuur etc. te ontdekken en nieuwe mensen te leren kennen. Ik hoop dat ook dit me weer veel gaat leren dat het me aanmoedigt om nog meer van de wereld te gaan ontdekken.



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Selma

Love to travel! Studente International Hospitality Management aan Stenden University. 29 Januari 2015 vlieg ik naar Denpasar, Bali om daar de minor Event Management 1 te gaan volgen. In april 2015 vlieg ik naar Bangkok, Thailand om daar verder te gaan met de minor Event Management 2. Met deze blog probeer ik familie en vrienden op de hoogte te houden van mijn leventje aan de andere kant van de wereld! Enjoy!

Actief sinds 21 Dec. 2014
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 2367

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 30 Juli 2015

Grand Tour Bali en Bangkok

Landen bezocht: